Anzahl der Einträge: 3.
2018
Hefter, Markus H.,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner,
Schmid, Sebastian,
Fries, Stefan und
Berthold, Kirsten
(2018)
Training Interventions to Foster Skill and Will of Argumentative Thinking.
The Journal of Experimental Education 86 (3), S. 325-343.
Volltext nicht vorhanden.
2015
Hefter, Markus H.,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner ,
Schmid, Sebastian,
Fries, Stefan und
Berthold, Kirsten
(2015)
Effects of a training intervention to foster precursors of evaluativist epistemological understanding and intellectual values.
Learning and Instruction 39, S. 11-22.
Volltext nicht vorhanden.
2014
Hefter, Markus H.,
Berthold, Kirsten,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner,
Schmid, Sebastian und
Fries, Stefan
(2014)
Effects of a training intervention to foster argumentation skills while processing conflicting scientific positions.
Instructional Science 42 (6), S. 929-947.
Volltext nicht vorhanden.
Diese Liste wurde erzeugt am Sat Dec 21 19:06:33 2024 CET.