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Publikationen von Hopf, Marcus

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Anzahl der Einträge: 5.

2022

Binder, Markus, Heinrich, Bernd , Hopf, Marcus und Schiller, Alexander (2022) Global reconstruction of language models with linguistic rules – Explainable AI for online consumer reviews. Electronic Markets.

Hopf, Marcus (2022) Artificial Intelligence for Online Review Platforms - Data Understanding, Enhanced Approaches and Explanations in Recommender Systems and Aspect-based Sentiment Analysis. Dissertation, Universität Regensburg.

Heinrich, Bernd , Hollnberger, Theresa, Hopf, Marcus und Schiller, Alexander (2022) Long-term Sequential and Temporal Dynamics in Online Consumer Ratings. In: European Conference on Information Systems (ECIS), 20th June to 25th of June 2022, Timisoara, Romania. Zugang zum Volltext eingeschränkt.

2020

Heinrich, Bernd , Hopf, Marcus, Lohninger, Daniel, Schiller, Alexander und Szubartowicz, Michael (2020) Something’s Missing? A Procedure for Extending Item Content Data Sets in the Context of Recommender Systems. Information Systems Frontiers (ISF).

2019

Heinrich, Bernd , Hopf, Marcus, Lohninger, Daniel, Schiller, Alexander und Szubartowicz, Michael (2019) Data Quality in Recommender Systems: The Impact of Completeness of Item Content Data on Prediction Accuracy of Recommender Systems. Electronic Markets (EM). Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Fri Apr 26 18:32:50 2024 CEST.
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