Startseite UR

Einträge von Lang, Markus auf dem Publikationsserver

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Anzahl der Einträge: 4.

Schwaiger, Josef Michael, Lang, Markus, Johannsen, Florian und Leist, Susanne (2017) "What does the customer want to tell us?" - An automated classification approach for social media posts at SMEs. In: 25th European Conference on Informations Systems (ECIS), June 5-10, 2017, Guimaraes/Portugal.

Schwaiger, Josef Michael, Lang, Markus, Ritter, Christian und Johannsen, Florian (2016) Assessing the accuracy of sentiment analysis of social media posts at small and medium-sized enterprises in Southern Germany. In: ECIS 2016, 12. - 15.06.2016, Istanbul.

Johannsen, Florian , Schwaiger, Josef Michael, Lang, Markus und Leist, Susanne (2016) UR SMART: Social Media Analysis Research Toolkit. In: International Conference on Information Systems (ICIS 2016), Dublin.

Lang, Markus, Wehner, Benjamin, Falk, Thomas, Griesberger, Philipp und Leist, Susanne (2015) Evaluating Business Process Improvement Patterns by Simulation. In: European Conference on Information Systems (ECIS), May 26-29, 2015, Münster, Germany.

Diese Liste wurde erzeugt am Thu Nov 21 01:31:34 2024 CET.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner