Go to content
UR Home

Publications by Zinnbauer, P.

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Jump to: 2009
Number of items: 5.

2009

Stiller, K. D., Freitag, A., Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) How pacing of multimedia instructions can influence modality effects: A case of superiority of visual texts. Australasian Journal of Educational Technology (25), pp. 184-203. Fulltext not available.

Stiller, K. D., Petzold, K. and Zinnbauer, P. (2009) Pacing of multimedia instructions by system and learner. In: Poster presentation at the 6th Conference of the Media Psychology Division of the German Psychological Society in Duisburg-Essen, 09.-11.09.2009. (Unpublished) Fulltext not available.

Stiller, K. D., Petzold, K. and Zinnbauer, P. (2009) Pacing of visual multimedia instructions by system and learner. In: Media Psychology. Focus theme: New media and interactive systems. Proceedings of the 6th Conference of the Media Psychology Division of the German Psychological Society, 09.-11. September 2009. Pabst, Lengerich, pp. 74-75. Fulltext not available.

Stiller, K. D., Freitag, A., Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) Textmodalität und Präsentationssteuerung beim computervermittelten Lernen mit Texten und Bildern. In: Vortrag auf der 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen in Jena, 29.03.-01.04.2009. (Unpublished) Fulltext not available.

Stiller, K. D., Freitag, A., Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) Textmodalität und Präsentationssteuerung beim computervermittelten Lernen mit Texten und Bildern. In: 51. Tagung experimentell arbeitender Psycholog|innen in Jena. 29. März bis 01. April 2009. Tagungsband und Abstracts. Pabst, Lengerich, p. 109. Fulltext not available.

This list was generated on Wed Jul 17 00:26:50 2019 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons