Go to content
UR Home

Publications by Zinnbauer, P.

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Number of items: 5.

Article

Stiller, K. D., Freitag, A., Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) How pacing of multimedia instructions can influence modality effects: A case of superiority of visual texts. Australasian Journal of Educational Technology (25), pp. 184-203. Fulltext not available.

Book section

Stiller, K. D., Petzold, K. and Zinnbauer, P. (2009) Pacing of visual multimedia instructions by system and learner. In: Media Psychology. Focus theme: New media and interactive systems. Proceedings of the 6th Conference of the Media Psychology Division of the German Psychological Society, 09.-11. September 2009. Pabst, Lengerich, pp. 74-75. Fulltext not available.

Stiller, K. D., Freitag, A., Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) Textmodalität und Präsentationssteuerung beim computervermittelten Lernen mit Texten und Bildern. In: 51. Tagung experimentell arbeitender Psycholog|innen in Jena. 29. März bis 01. April 2009. Tagungsband und Abstracts. Pabst, Lengerich, p. 109. Fulltext not available.

Conference or workshop item

Stiller, K. D., Petzold, K. and Zinnbauer, P. (2009) Pacing of multimedia instructions by system and learner. In: Poster presentation at the 6th Conference of the Media Psychology Division of the German Psychological Society in Duisburg-Essen, 09.-11.09.2009. (Unpublished) Fulltext not available.

Stiller, K. D., Freitag, A., Zinnbauer, P. and Freitag, C. (2009) Textmodalität und Präsentationssteuerung beim computervermittelten Lernen mit Texten und Bildern. In: Vortrag auf der 51. Tagung experimentell arbeitender Psychologen in Jena, 29.03.-01.04.2009. (Unpublished) Fulltext not available.

This list was generated on Tue May 21 20:40:41 2019 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons