Go to content
UR Home

Kooperatives Lernen in der Schule. Theoretische Ansätze – Empirische Befunde – Desiderate für die Lehramtsausbildung

Gräsel, Cornelia and Gruber, Hans (2000) Kooperatives Lernen in der Schule. Theoretische Ansätze – Empirische Befunde – Desiderate für die Lehramtsausbildung. In: Seibert, Norbert, (ed.) Unterrichtsmethoden kontrovers. Klinkhardt, Bad Heilbrunn, 161–175. ISBN 978-3781510715.

Full text not available from this repository.


Export bibliographical data



Item Type:Book Section
Date:2000
Institutions:Psychology and Pedagogy > Institut für Pädagogik > Lehrstuhl für Pädagogik III (Prof. Dr. Hans Gruber)
Dewey Decimal Classification:300 Social sciences > 370 Education
Status:Published
Refereed:Unknown
Created at the University of Regensburg:Unknown
Deposited On:23 Oct 2012 12:32
Last Modified:23 Oct 2012 12:32
Item ID:26209
Owner Only: item control page
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact person
Gernot Deinzer

Phone +49 941 943-2759
Contact