Startseite UR

How to Support the Process of Forming Analogies to Facilitate Model-Building in Science Education

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-377792
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.37779
Haider, Michael ; Haider, Marika
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 26 Sep 2018 14:01



Zusammenfassung

In the following article we illustrate the importance of learning with models and analogies in science education. Learning with models is both exciting and promotes greater comprehension capabilities, whilst an understanding of how the analogies model works, remains to be a very interesting topic also. The issueexplains the process of formingmodels and describe how this processcan be supported in ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner