Startseite UR

Achievement and Integration of Students with Special Needs (SEN) in the Fifth Grade

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-437510
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.43751
Gebhardt, Markus ; Schwab, Susanne ; Krammer, M. ; Gasteiger-Klicpera, B.
[img]
Vorschau
PDF
(728kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 25 Sep 2020 12:58


Zusammenfassung

In Styria 77.3% of all students with special needs are educated in integrated classrooms. Currently, it is not known much either about the school performance nor the active class participation of these students. This study examined 230 fifth grade students – 43 with and 187 students without special educational needs (SEN). Moreover, it is important to acknowledge that the available data ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner