Startseite UR

Levumi: A Web-Based Curriculum-Based Measruement to Monitor Learning Progress in Inclusive Classrooms

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-439132
Jungjohann, Jana ; DeVries, J. M. ; Gebhardt, Markus ; Mühling, A.
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 19 Okt 2020 10:32


Zusammenfassung

Our paper introduces and assesses the Levumi platform’s web-based assessment of reading fluency. One challenges of inclusive education is meeting the needs of the learners with special education needs (SEN). Children with SEN and other risk factors face an increased risk of failing in schools and manifesting academic and social problems over the time. Web-based curriculum-based measurement (CBM) ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner