Startseite UR

Classroom effects are as large as grade‐level effects on curriculum‐based measurement maze reading scores of secondary school students with and without special educational needs

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-547356
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.54735
Jungjohann, Jana ; Schurig, Michael ; Gebhardt, Markus
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 21 Sep 2023 09:33

Diese Publikation ist Teil des DEAL-Vertrags mit Wiley.


Zusammenfassung

Background Previous studies used curriculum-based measurement (CBM) maze scores as an indicator of the reading comprehension level of secondary school students with and without special educational needs in multiple grades, pinpointing a high influence of both student- and context-related variables. However, studies on cumulative influence are necessary for better understanding of data-based ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner