Startseite UR

Dimensions of Classroom-Based Assessments in Inclusive Education

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-550624
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.55062
Jungjohann, Jana ; Gebhardt, Markus
[img]Lizenz: Creative Commons Namensnennung 4.0 International
PDF - Veröffentlichte Version
(304kB)
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 21 Nov 2023 13:32


Zusammenfassung

Inclusive education aims to provide learning progress for all. It requires assessments to identify learning levels and progress and to adapt and evaluate instruction. We extend the classroom-based assessment (CBA) approach and argue that CBA in inclusive schools consists of the four dimensions of Instructional Decision-Making, Educational Assessment, Identification of Students with Special ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner