Startseite UR

Case Robin – Case study of a child with learning difficulties

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-584663
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.58466
Lutz, Stephanie ; Eckerlein, Tatjana
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 23 Jul 2024 05:33


Zusammenfassung

The case Robin is a realistic case study developed by experts in the field of special educational and inclusive practice. In particular, it may be used to train and upskill both teacher (training) students and active teachers of all disciplines. As an additional instrument, the case-by-case framework for educational assessment (Lutz, 2023) may be utilized to illustrate protective and risk ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner