Go to content
UR Home

Publications by Anderson, S.

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Jump to: 2020 | 2019 | 2018
Number of items: 5.

2020

Anderson, S., Jungjohann, J. and Gebhardt, Markus (2020) Effects of curriculum-based measurement (CBM) for progess monitoring in reading and an additive reading in second classes. Zeitschrift für Grundschulforschung 13, pp. 151-166.

2019

Anderson, S., Jungjohann, Jana , Schurig, Michael and Gebhardt, Markus (2019) Lernverlaufsdiagnostik als Beitrag zum adaptiven Unterrichten von Risikokindern im Lesen. In: 28. Jahrestagung der Kommission Grundschulforschung und Pädagogik der Primarstufe (DGfE, Sektion Schulpädagogik), 2019, Erfurt. Fulltext not available.

Jungjohann, Jana , Anderson, S., Schurig, Michael and Gebhardt, Markus (2019) Mit und durch Lernverlaufsdiagnostik zum inklusiven Lese-unterricht in der Grundschule – Forschungsergebnisse der Onlineplattform Levumi. In: 28. Jahrestagung der Kommission Grundschulforschung und Pädagogik der Primarstufe (DGfE, Sektion Schulpädagogik), September 2019, Erfurt. Fulltext not available.

2018

Anderson, S., Jungjohann, Jana and Gebhardt, Markus (2018) Effekte des adaptiven Lesetrainings „Levumi und Fredro auf Schatzsuche“ auf die Leseflüssigkeit leseschwacher Schüler*innen im zweiten Schuljahr. In: AESF, November 2018, Wuppertal. Fulltext not available.

Gebhardt, Markus , de Jeff, J.M., Jungjohann, J. and Anderson, S. (2018) Strength and Difficulties Questionnaire (SDQ) as Direct Behavoir Rating? Results of a Pilot Study. In: EARLI SIG 15, September 2018, Potsdam. Fulltext not available.

This list was generated on Tue Jan 19 22:15:02 2021 CET.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons