Startseite UR

Publikationen von Schirner, Sigrun

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: Artikel
Anzahl der Einträge: 3.

Artikel

Reichardt, Regina, Rottmann, Celina, Russo, Laura, Emmerdinger, Kathrin J. und Schirner, Sigrun (2023) Measuring Implicit STEM and Math Attitudes in Adolescents Online with the Brief Implicit Association Test. Education Sciences 13 (9), S. 899.

Stoeger, Heidrun , Debatin, Tobias, Heilemann, Michael, Schirner, Sigrun und Ziegler, Albert (2023) Online mentoring for girls in secondary education to increase participation rates of women in STEM: A long‐term follow‐up study on later university major and career choices. Annals of the New York Academy of Sciences.

Stöger, Heidrun , Heilemann, Michael, Debatin, Tobias , Schirner, Sigrun, make_name_string expected hash reference und make_name_string expected hash reference (2021) Nine years of online mentoring for secondary school girls in STEM: an empirical comparison of three mentoring formats. Annals of the New York Academy of Sciences 1483, S. 153-173.

Diese Liste wurde erzeugt am Wed Jul 17 19:46:13 2024 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner