Anzahl der Einträge: 2.
Buchkapitel
Palonen, Tuire und
Gruber, Hans
(2010)
Satunnainen, rutiininomainen ja tietoinen osaaminen.
In:
Collin, Kaija und
Paloniemi, S. und
Rasku-Puttonen, H. und
Tynjälä, Päivi, (eds.)
Luovuus, oppiminen ja asiantuntijuus.
WSOYpro, Helsinki, 41–56.
ISBN 978-951-0-36345-4.
Volltext nicht vorhanden.
Hasanbegovic, Jasmina,
Gruber, Hans ,
Rehrl, Monika und
Bauer, Johannes
(2006)
The two-fold role of epistemological beliefs in higher education: A review of research about innovation in universities.
In:
Tynjälä, Päivi und
Välimaa, Jussi und
Boulton-Lewis, Gillian, (eds.)
Higher education and working life.
EARLI Advances in Learning and Instruction Book Series.
Elsevier, Amsterdam, 163–176.
ISBN 978-0080450209.
Volltext nicht vorhanden.
Diese Liste wurde erzeugt am Thu Nov 21 12:54:38 2024 CET.