Startseite UR

Cognitive Loads in a Distance Training for Trainee Teachers

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-374279
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.37427
Stiller, Klaus D. ; Bachmaier, Regine
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 24 Sep 2018 15:42



Zusammenfassung

How to effectively support students’ successful learning outcomes is one of the persistent problems of online and distance learning. One promising approach to this issue is to investigate the extent that learning is determined by learner characteristics and skills. This study explores the effects of domain-specific prior knowledge, intrinsic motivation, computer attitude, computer anxiety and ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner