Startseite UR

Scale for Classroom Management in Inclusive Schools (InClass)

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-539296
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.53929
Lutz, Stephanie ; Frey, Anne ; Rank, Astrid ; Gebhardt, Markus
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 13 Mrz 2023 13:55


Zusammenfassung

The "Scale for Classroom Management in Inclusive Schools (InClass)" is an assessment tool with which to measure the extent of classroom management in inclusive schools. InClass enables teachers or staff also involved in the teaching process to assess classroom management. InClass focuses on heterogeneous groups of students in inclusive settings in order to meet the needs and learning requirements ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner