Anzahl der Einträge: 3.
2021
Bruckmaier, Georg,
Krauss, Stefan ,
Binder, Karin ,
Hilbert, Sven und
Brunner, Martin
(2021)
Tversky and Kahneman’s Cognitive Illusions: Who Can Solve Them, and Why?
Frontiers in Psychology 12, S. 584689.
2018
Binder, Karin ,
Krauss, Stefan ,
Hilbert, Sven ,
Brunner, Martin,
Ander, Yvonne und
Kunter, Mareike
(2018)
Diagnostic Skills of Mathematics Teachers in the COACTIV study.
In:
Leuders, Timo und
Philipp, Kathleen und
Leuders, Juliane, (eds.)
Diagnostic Competence of Mathematics Teachers - Unpacking a complex construct in teacher education and teacher practice.
Mathematics teacher education, 11.
Springer, Cham, S. 33-53.
ISBN 978-3-319-66327-2, 978-3-319-66325-8.
Zugang zum Volltext eingeschränkt.
2015
Krauss, Stefan ,
Bruckmaier, Georg und
Brunner, Martin
(2015)
Quantitative Forschungsmethoden.
In:
Handbuch der Mathematikdidaktik - 2. Auflage.
Springer Spektrum, Heidelberg, S. 775-810.
ISBN 978-3-662-66603-6, 978-3-662-66604-3.
Zugang zum Volltext eingeschränkt.
Diese Liste wurde erzeugt am Thu Nov 21 13:26:27 2024 CET.