Anzahl der Einträge: 2.
2021
Bruckmaier, Georg,
Krauss, Stefan ![ORCID 0000-0002-7440-9154](/images/orcid_16x16.gif)
,
Binder, Karin ![ORCID 0000-0003-0416-3029](/images/orcid_16x16.gif)
,
Hilbert, Sven ![ORCID 0000-0001-5808-8357](/images/orcid_16x16.gif)
und
Brunner, Martin
(2021)
Tversky and Kahneman’s Cognitive Illusions: Who Can Solve Them, and Why?
Frontiers in Psychology 12, S. 584689.
2018
Binder, Karin ![ORCID 0000-0003-0416-3029](/images/orcid_16x16.gif)
,
Krauss, Stefan ![ORCID 0000-0002-7440-9154](/images/orcid_16x16.gif)
,
Hilbert, Sven ![ORCID 0000-0001-5808-8357](/images/orcid_16x16.gif)
,
Brunner, Martin,
Ander, Yvonne und
Kunter, Mareike
(2018)
Diagnostic Skills of Mathematics Teachers in the COACTIV study.
In:
Leuders, Timo und
Philipp, Kathleen und
Leuders, Juliane, (eds.)
Diagnostic Competence of Mathematics Teachers - Unpacking a complex construct in teacher education and teacher practice.
Mathematics teacher education, 11.
Springer, Cham, S. 33-53.
ISBN 978-3-319-66327-2, 978-3-319-66325-8.
Zugang zum Volltext eingeschränkt.
Diese Liste wurde erzeugt am Wed Jul 17 20:08:31 2024 CEST.