Startseite UR

Publikationen von Dolk, Thomas

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016
Anzahl der Einträge: 12.

2020

Berger, Anja , Dolk, Thomas, Bogon, Johanna und Dreisbach, Gesine (2020) Data archive of: "Challenging Voices: Mixed evidence for context-specific control adjustments in the auditory domain". [Datensatz]

Sabah, Katrina, Dolk, Thomas, Meiran, Nachshon und Dreisbach, Gesine (2020) Enhancing Task-Demands Disrupts Learning but Enhances Transfer Gains in Short-Term Task Switching Training. [Datensatz]

Berger, Anja, Dolk, Thomas, Bogon, Johanna und Dreisbach, Gesine (2020) Challenging voices: Mixed evidence for context-specific control adjustments in the auditory domain. Quarterly Journal of Experimental Psychology 73 (10), S. 1684-1694. Volltext nicht vorhanden.

Sabah, Katrina, Dolk, Thomas, Meiran, Nachshon und Dreisbach, Gesine (2020) Enhancing Task-Demands Disrupts Learning but Enhances Transfer Gains in Short-Term Task-switching Training. Psychological Research.

2019

Dolk, Thomas, Freigang, Claudia, Bogon, Johanna und Dreisbach, Gesine (2019) Data Archive of "Auditory (dis-)fluency triggers sequential processing adjustments". [Datensatz]

2018

Dolk, Thomas und Liepelt, Roman (2018) The Multimodal Go-Nogo Simon Effect: Signifying the Relevance of Stimulus Features in the Go-Nogo Simon Paradigm Impacts Event Representations and Task Performance. Frontiers in Psychology 9 (2011), S. 1-10.

Mendl, Jonathan, Fröber, Kerstin und Dolk, Thomas (2018) Are You Keeping an Eye on Me? The Influence of Competition and Cooperation on Joint Simon Task Performance. Frontiers in Psychology 9 (1361).

Dolk, Thomas, Freigang, C. , Bogon, Johanna und Dreisbach, Gesine (2018) Auditory (dis-)fluency triggers sequential processing adjustments. Acta Psychologica 191, S. 69-75. Volltext nicht vorhanden.

Ticini, Luca F. , Dolk, Thomas, Waszak, Florian und Schütz-Bosbach, Simone (2018) IPL-M1 interaction shapes pre-reflective social differentiation in the human action system: new insights from TBS and TMS combined. Scientific Reports 8 (1). Volltext nicht vorhanden.

Sabah, Katrina, Dolk, Thomas, Meiran, N. und Dreisbach, Gesine (2018) When less is more: costs and benefits of varied vs. fixed content and structure in short-term task switching training. Psychological Research. Volltext nicht vorhanden.

2017

Liepelt, Roman, Dolk, Thomas und Hommel, Bernhard (2017) Self-perception beyond the body: the role of past agency. Psychological Research 81 (3), S. 549-559. Volltext nicht vorhanden.

2016

Gerth, Sabrina , Klassert, Annegret, Dolk, Thomas, Fliesser, Michael, Fischer, Martin H., Nottbusch, Guido und Festman, Julia (2016) Is Handwriting Performance Affected by the Writing Surface? Comparing Preschoolers', Second Graders', and Adults' Writing Performance on a Tablet vs. Paper. Frontiers in Psychology 7. Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Wed Apr 24 02:51:26 2024 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner