Startseite UR

Publikationen von Wallner, Lisa

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: Artikel
Anzahl der Einträge: 6.

Artikel

Wallner, Lisa, Nickl, Anna T. und Bäuml, Karl-Heinz T. (2022) When study capacities are limited and deadline is fixed—How practice type and practice timing influence recall of practiced and unpracticed material. Journal of Applied Research in Memory and Cognition 11 (4), S. 545-553. Volltext nicht vorhanden.

Wallner, Lisa und Bäuml, Karl-Heinz T. (2021) Self-paced part-list cuing. Psychonomic Bulletin & Review 28, S. 2012-2018.

Wallner, Lisa und Bäuml, Karl-Heinz T. (2020) Part-list cuing with prose material: When cuing is detrimental and when it is not. Cognition 205, S. 104427. Volltext nicht vorhanden.

Bäuml, Karl-Heinz T. und Wallner, Lisa (2020) Selective retrieval in categorized lists: Detrimental, neutral, and beneficial effects on nonretrieved items. Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition 46 (7), S. 1372-1386. Volltext nicht vorhanden.

Kliegl, Oliver, Wallner, Lisa und Bäuml, Karl-Heinz T. (2018) Selective directed forgetting in children. Journal of Experimental Child Psychology 167, S. 433-440. Volltext nicht vorhanden.

Wallner, Lisa und Bäuml, Karl-Heinz T. (2017) Beneficial effects of selective item repetition on the recall of other items. Journal of Memory and Language 95, S. 159-172. Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Tue May 7 12:45:30 2024 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner