Startseite UR

Questionnaire on teachers' diagnostic competence related to classroom-based assessment in inclusive schools (DaCI)- English Translation of the Version 0.2

URN zum Zitieren dieses Dokuments:
urn:nbn:de:bvb:355-epub-542504
DOI zum Zitieren dieses Dokuments:
10.5283/epub.54250
Jungjohann, Jana ; Gebhardt, Markus
Veröffentlichungsdatum dieses Volltextes: 24 Mai 2023 04:52


Zusammenfassung

This questionnaire is designed to assess the diagnostic competencies related to classroom-based assessments as a crucial component of data-based instructions. The target groups of the questionnaire are student teachers, trainee and pre-service teachers as well as teachers in the field of inclusive education. The questionnaire consists of four dimensions: (1) Instructional Decision-Making, (2) ...

plus


Nur für Besitzer und Autoren: Kontrollseite des Eintrags
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner