Anzahl der Einträge: 18.
Madge, Chris,
Brightmore, Jussi,
Kicikoglu, Doruk,
Althani, Fatima,
Bartle, Richard,
Chamberlain, Jon,
Kruschwitz, Udo und
Poesio, Massimo
(2022)
LingoTowns: A Virtual World For Natural Language Annotation and Language Learning.
In: CHI PLAY '22: Extended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, November 2 – 5, 2022, Bremen, Germany.
Volltext nicht vorhanden.
Kruschwitz, Udo ,
Albakour, Dyaa,
Esquivel, Jose Alberto,
Brill, James,
Martinez, Miguel und
Chamberlain, Jon
(2021)
Signal Briefings: Monitoring News Beyond the Brand.
In: ECIR 2021, 28.03. - 01.04.2021, virtuell.
Volltext nicht vorhanden.
Zimmerman, Steven,
Herzog, Stefan,
Elsweiler, David ,
Chamberlain, Jon und
Kruschwitz, Udo
(2020)
Towards a Framework for Harm Prevention in Web Search.
In: BIRDS 2020 Workshop @ SIGIR 2020, July, 2020, Xi'an, China.
Volltext nicht vorhanden.
Zimmerman, Steven,
Thorpe, Alistair,
Chamberlain, Jon und
Kruschwitz, Udo
(2020)
Towards Search Strategies for Better Privacy and Information.
In: CHIIR 2020 - Conference on Human Information Interaction and Retrieval, März, 2020, Vancouver BC, Canada.
Volltext nicht vorhanden.
Madge, Christopher,
Bartle, Richard,
Chamberlain, Jon,
Kruschwitz, Udo und
Poesio, Massimo
(2019)
Incremental Game Mechanics Applied to Text Annotation.
In: CHI PLAY '19: Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, Oct 2019.
Volltext nicht vorhanden.
Madge, Chris,
Bartle, Richard,
Chamberlain, Jon,
Kruschwitz, Udo und
Poesio, Massimo
(2019)
Making Text Annotation Fun with a Clicker Game.
In: FDG '19: The Fourteenth International Conference on the Foundations of Digital Games, August, 2019, San Luis Obispo, California, USA.
Volltext nicht vorhanden.
Madge, Chris,
Bartle, Richard,
Chamberlain, Jon,
Kruschwitz, Udo und
Poesio, Massimo
(2019)
The Design Of A Clicker Game for Text Labelling.
In: 2019 IEEE Conference on Games (CoG), 20-23 Aug. 2019, London, UK.
Volltext nicht vorhanden.
Madge, Chris,
Yu, Juntao,
Chamberlain, Jon,
Kruschwitz, Udo ,
Paun, Silviu und
Poesio, Massimo
(2019)
Crowdsourcing and Aggregating Nested Markable Annotations.
In: 57th Annual Meeting of the Association for Computational Linguistics, July, 2019, Florence, Italy.
Poesio, Massimo,
Chamberlain, Jon,
Paun, Silviu,
Yu, Juntao,
Uma, Alexandra und
Kruschwitz, Udo
(2019)
A Crowdsourced Corpus of Multiple Judgments and Disagreement on Anaphoric Interpretation.
In: NAACL 2019 - Conference of the North American Chapter of the Association for Computational Linguistics, June, 2019, Minneapolis, Minnesota.
Chamberlain, Jon,
Kruschwitz, Udo und
Poesio, Massimo
(2013)
Methods for engaging and evaluating users of human computation systems.
In:
Michelucci, P., (ed.)
Handbook of Human Computation.
Springer, New York, NY, S. 679-694.
ISBN 978-1-4614-8805-7, 978-1-4614-8806-4.
Volltext nicht vorhanden.
Chamberlain, Jon,
Fort, K.,
Kruschwitz, Udo ,
Lafourcade, M. und
Poesio, Massimo
(2013)
Using Games to Create Language Resources: Successes and Limitations of the Approach.
In:
Gurevych, I. und
Kim, J., (eds.)
The People’s Web Meets NLP. Theory and Applications of Natural Language Processing.
Springer, Berlin, S. 3-44.
ISBN 978-3-642-35084-9, 978-3-642-35085-6.
Volltext nicht vorhanden.
Poesio, Massimo,
Diewald, N.,
Stührenberg, M.,
Chamberlain, Jon,
Jettka, D.,
Goecke, D. und
Kruschwitz, Udo
(2011)
Markup Infrastructure for the Anaphoric Bank: Supporting Web Collaboration.
In:
Mehler, Alexander, (ed.)
Modeling, Learning, and Processing of Text Technological Data Structures.
Studies in Computational Intelligence (SCI), 370.
Springer, Berlin, S. 175-195.
ISBN 978-3-642-22612-0, 978-3-642-22613-7.
Volltext nicht vorhanden.
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