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Anzahl der Einträge: 18.

2022

Madge, Chris, Brightmore, Jussi, Kicikoglu, Doruk, Althani, Fatima, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2022) LingoTowns: A Virtual World For Natural Language Annotation and Language Learning. In: CHI PLAY '22: Extended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, November 2 – 5, 2022, Bremen, Germany. Volltext nicht vorhanden.

2021

Kruschwitz, Udo , Albakour, Dyaa, Esquivel, Jose Alberto, Brill, James, Martinez, Miguel und Chamberlain, Jon (2021) Signal Briefings: Monitoring News Beyond the Brand. In: ECIR 2021, 28.03. - 01.04.2021, virtuell. Volltext nicht vorhanden.

2020

Zimmerman, Steven, Herzog, Stefan, Elsweiler, David , Chamberlain, Jon und Kruschwitz, Udo (2020) Towards a Framework for Harm Prevention in Web Search. In: BIRDS 2020 Workshop @ SIGIR 2020, July, 2020, Xi'an, China. Volltext nicht vorhanden.

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2020) Speaking Outside the Box: Exploring the Benefits of Unconstrained Input in Crowdsourcing and Citizen Science Platforms. In: Workshop @ LREC 2020, May, 2020, Marseille, France.

Zimmerman, Steven, Thorpe, Alistair, Chamberlain, Jon und Kruschwitz, Udo (2020) Towards Search Strategies for Better Privacy and Information. In: CHIIR 2020 - Conference on Human Information Interaction and Retrieval, März, 2020, Vancouver BC, Canada. Volltext nicht vorhanden.

2019

Madge, Christopher, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2019) Incremental Game Mechanics Applied to Text Annotation. In: CHI PLAY '19: Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, Oct 2019. Volltext nicht vorhanden.

Madge, Chris, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2019) Making Text Annotation Fun with a Clicker Game. In: FDG '19: The Fourteenth International Conference on the Foundations of Digital Games, August, 2019, San Luis Obispo, California, USA. Volltext nicht vorhanden.

Madge, Chris, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2019) The Design Of A Clicker Game for Text Labelling. In: 2019 IEEE Conference on Games (CoG), 20-23 Aug. 2019, London, UK. Volltext nicht vorhanden.

Madge, Chris, Yu, Juntao, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo , Paun, Silviu und Poesio, Massimo (2019) Crowdsourcing and Aggregating Nested Markable Annotations. In: 57th Annual Meeting of the Association for Computational Linguistics, July, 2019, Florence, Italy.

Poesio, Massimo, Chamberlain, Jon, Paun, Silviu, Yu, Juntao, Uma, Alexandra und Kruschwitz, Udo (2019) A Crowdsourced Corpus of Multiple Judgments and Disagreement on Anaphoric Interpretation. In: NAACL 2019 - Conference of the North American Chapter of the Association for Computational Linguistics, June, 2019, Minneapolis, Minnesota.

Russell-Rose, Tony, Chamberlain, Jon und Kruschwitz, Udo (2019) Rethinking `Advanced Search': A New Approach to Complex Query Formulation. In: ECIR 2019 - European Conference on Information Retrieval, 14-18 April 2019, Cologne, Germany. Volltext nicht vorhanden.

Elsholz, Ela, Chamberlain, Jon und Kruschwitz, Udo (2019) Exploring Language Style in Chatbots to Increase Perceived Product Value and User Engagement. In: CHIIR 2019 - Conference on Human Information Interaction and Retrieval, March, 2019, Glasgow, UK. Volltext nicht vorhanden.

2018

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2018) Optimising crowdsourcing efficiency: Amplifying human computation with validation. it - Information Technology 60 (1), S. 41-49. Volltext nicht vorhanden.

2013

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2013) Methods for engaging and evaluating users of human computation systems. In: Michelucci, P., (ed.) Handbook of Human Computation. Springer, New York, NY, S. 679-694. ISBN 978-1-4614-8805-7, 978-1-4614-8806-4. Volltext nicht vorhanden.

Poesio, Massimo, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo , Robaldo, L. und Ducceschi, L. (2013) Phrase detectives: Utilizing collective intelligence for internet-scale language resource creation. ACM Transactions on Interactive Intelligent Systems (TiiS) 3 (1), S. 1-44. Volltext nicht vorhanden.

Chamberlain, Jon, Fort, K., Kruschwitz, Udo , Lafourcade, M. und Poesio, Massimo (2013) Using Games to Create Language Resources: Successes and Limitations of the Approach. In: Gurevych, I. und Kim, J., (eds.) The People’s Web Meets NLP. Theory and Applications of Natural Language Processing. Springer, Berlin, S. 3-44. ISBN 978-3-642-35084-9, 978-3-642-35085-6. Volltext nicht vorhanden.

2012

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2012) Motivations for Participation in Socially Networked Collective Intelligence Systems. In: Collective Intelligence conference, 2012.

2011

Poesio, Massimo, Diewald, N., Stührenberg, M., Chamberlain, Jon, Jettka, D., Goecke, D. und Kruschwitz, Udo (2011) Markup Infrastructure for the Anaphoric Bank: Supporting Web Collaboration. In: Mehler, Alexander, (ed.) Modeling, Learning, and Processing of Text Technological Data Structures. Studies in Computational Intelligence (SCI), 370. Springer, Berlin, S. 175-195. ISBN 978-3-642-22612-0, 978-3-642-22613-7. Volltext nicht vorhanden.

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