Go to content
UR Home

Publications by Conrad, Daniel

Up a level
Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Item type | No Grouping
Jump to: 2015 | 2014 | 2013
Number of items: 4.

2015

Helm, Roland and Conrad, Daniel (2015) The impact of customer-specific and market-related variables on the preference for highly innovative products. Review of Managerial Science 9 (1), pp. 61-88. Fulltext not available.

2014

Helm, Roland and Conrad, Daniel (2014) Punktlandung bei Shoppern im besten Alter. Lebensmittel Zeitung (31), p. 38. Fulltext not available.

2013

Helm, Roland and Conrad, Daniel (2013) Der Fokus Best Ager zahlt sich aus: Ältere Shopper achten auf Kennzeichnung von Lebensmitteln. Lebensmittel Zeitung 65 (15), p. 38. Fulltext not available.

Kraft, Patricia, Dowling, Michael, Helm, Roland and Conrad, Daniel (2013) Fit von internationalem Mind-set und Marketing: Auswirkungen auf die Leistungsfähigkeit von mittelständischen Unternehmen. Planung & Analyse - Zeitschrift für Marktforschung und Marketing 40 (1), pp. 61-63. Fulltext not available.

This list was generated on Sat Apr 17 03:42:00 2021 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de

Dissertations: dissertationen@ur.de

Research data: daten@ur.de

Contact persons