Anzahl der Einträge: 17.
Artikel
Harteis, Christian,
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar und
Gruber, Hans
(2004)
Selbstbestimmung im Arbeitsalltag.
Unterrichtswissenschaft 32 (2), 128–142.
Volltext nicht vorhanden.
Buchkapitel
Gegenfurtner, Andreas,
Vauras, M.,
Gruber, Hans und
Festner, Dagmar
(2010)
Motivation to transfer revisited.
In:
Gomez, Kimberley und
Lyons, L. und
Radinsky, J., (eds.)
ICLS '10 Proceedings of the 9th International Conference of the Learning Sciences. vol. 1.
International Society of the Learning Sciences, Chicago, 452–459.
Volltext nicht vorhanden.
Harteis, Christian,
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar,
Gruber, Hans und
Heid, Helmut
(2005)
Employment between economic and educational ratio.
In:
Gruber, Hans und
Harteis, Christian und
Mulder, Regina H. und
Rehrl, Monika, (eds.)
Bridging individual, organisational, and cultural aspects of professional learning/ Learning and Professional Development, Special Interest Group of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
Roderer, Regensburg, 275–290.
ISBN 3-89783-487-1.
Volltext nicht vorhanden.
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar,
Gruber, Hans ,
Harteis, Christian und
Heid, Helmut
(2005)
Error culture in the workplace: Differences between managers and staff members.
In:
Gruber, Hans und
Harteis, Christian und
Mulder, Regina H. und
Rehrl, Monika, (eds.)
Bridging individual, organisational, and cultural aspects of professional learning / Learning and Professional Development, Special Interest Group of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
Roderer, Regensburg, 259–263.
ISBN 3-89783-487-1.
Volltext nicht vorhanden.
Festner, Dagmar,
Bauer, Johannes,
Harteis, Christian,
Gruber, Hans und
Heid, Helmut
(2005)
Learning from errors: Good conditions in enterprises?
In:
Gruber, Hans und
Harteis, Christian und
Mulder, Regina H. und
Rehrl, Monika, (eds.)
Bridging individual, organisational, and cultural aspects of professional learning / Learning and Professional Development, Special Interest Group of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
Roderer, Regensburg, 264–274.
ISBN 3-89783-487-1.
Volltext nicht vorhanden.
Coester, H.,
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar,
Gruber, Hans ,
Harteis, Christian und
Heid, Helmut
(2005)
Responsibility in daily working life: A comparison between managers and staff members.
In:
Gruber, Hans und
Harteis, Christian und
Mulder, Regina H. und
Rehrl, Monika, (eds.)
Bridging individual, organisational, and cultural aspects of professional learning/ Learning and Professional Development, Special Interest Group of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
Roderer, Regensburg, 253–258.
ISBN 3-89783-487-1.
Volltext nicht vorhanden.
Harteis, Christian,
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar,
Gruber, Hans und
Heid, Helmut
(2005)
Self-determination in daily working life.
In:
Gruber, Hans und
Harteis, Christian und
Mulder, Regina H. und
Rehrl, Monika, (eds.)
Bridging individual, organisational, and cultural aspects of professional learning/ Learning and Professional Development, Special Interest Group of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
Roderer, Regensburg, 244–252.
ISBN 3-89783-487-1.
Volltext nicht vorhanden.
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar,
Gruber, Hans ,
Harteis, Christian und
Heid, Helmut
(2005)
The effects of epistemological beliefs on workplace learning.
In:
Gruber, Hans und
Harteis, Christian und
Mulder, Regina H. und
Rehrl, Monika, (eds.)
Bridging individual, organisational, and cultural aspects of professional learning/ Learning and Professional Development, Special Interest Group of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI).
Roderer, Regensburg, 239–243.
ISBN 3-89783-487-1.
Volltext nicht vorhanden.
Harteis, Christian,
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar und
Gruber, Hans
(2004)
Self-determination in daily working life.
In:
Radovan, Marko und
Đorđević, Neda und
Ličen, Nives, (eds.)
Current issues in adult learning and motivation: Ljubljana, October 22 - 23, 2003 / Adult Education Colloquium 7.
Slovenian Institute for Adult Education, Ljubljana, 212–221.
ISBN 961-6130-60-9.
Volltext nicht vorhanden.
Gruber, Hans ,
Festner, Dagmar,
Harteis, Christian,
Meier, Bettina,
Meling, P. und
Stamouli, Elena
(2003)
Evaluation von Online-Seminaren – warum und wie?
In:
Apel, Heino und
Kraft, Susanne, (eds.)
Online lehren : Planung und Gestaltung netzbasierter Weiterbildung.
Bertelsmann, Bielefeld, 261–274.
ISBN 3-7639-1865-5 (print u. elektron.).
Volltext nicht vorhanden.
Bauer, Johannes,
Festner, Dagmar,
Harteis, Christian,
Gruber, Hans und
Heid, Helmut
(2003)
The role of epistemological beliefs for workplace learning.
In:
Work and lifelong learning in different contexts : 3rd international Conference on researching work and learning. Proc. book VI.
University of Tampere, Department of Education, Tampere, S. 20-28.
Volltext nicht vorhanden.
Gruber, Hans ,
Festner, Dagmar,
Harteis, Christian,
Meier, Bettina,
Meling, P.,
Stamouli, Elena und
Winkler, C.
(2002)
Selbstgesteuertes Lernen in internetbasierten Weiterbildungsveranstaltungen.
In:
Kraft, Susanne, (ed.)
Selbstgesteuertes Lernen in der Weiterbildung.
Schneider-Verl. Hohengehren, Baltmannsweiler, 214–221.
ISBN 3-89676-617-1.
Volltext nicht vorhanden.
Diese Liste wurde erzeugt am Thu Nov 21 13:55:59 2024 CET.