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Publikationen von Poesio, Massimo

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Artikel

Alhelbawy, Ayman, Lattimer, Mark, Kruschwitz, Udo , Fox, Chris und Poesio, Massimo (2020) An NLP-Powered Human Rights Monitoring Platform. Expert Systems with Applications 153 (113365). Volltext nicht vorhanden.

Paun, S., Carpenter, B., Chamberlain, J. D., Hovy, D., Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2018) Comparing Bayesian Models of Annotation. Transactions of the Association for Computational Linguistics 6, S. 571-585.

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2018) Optimising crowdsourcing efficiency: Amplifying human computation with validation. it - Information Technology 60 (1), S. 41-49. Volltext nicht vorhanden.

Althobaiti, M., Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2015) Combining Minimally-supervised Methods for Arabic Named Entity Recognition. Transactions of the Association for Computational Linguistics TACL 3 (3), S. 243-256.

Poesio, Massimo, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo , Robaldo, L. und Ducceschi, L. (2013) Phrase detectives: Utilizing collective intelligence for internet-scale language resource creation. ACM Transactions on Interactive Intelligent Systems (TiiS) 3 (1), S. 1-44. Volltext nicht vorhanden.

Buchkapitel

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2013) Methods for engaging and evaluating users of human computation systems. In: Michelucci, P., (ed.) Handbook of Human Computation. Springer, New York, NY, S. 679-694. ISBN 978-1-4614-8805-7, 978-1-4614-8806-4. Volltext nicht vorhanden.

Chamberlain, Jon, Fort, K., Kruschwitz, Udo , Lafourcade, M. und Poesio, Massimo (2013) Using Games to Create Language Resources: Successes and Limitations of the Approach. In: Gurevych, I. und Kim, J., (eds.) The People’s Web Meets NLP. Theory and Applications of Natural Language Processing. Springer, Berlin, S. 3-44. ISBN 978-3-642-35084-9, 978-3-642-35085-6. Volltext nicht vorhanden.

Poesio, Massimo, Diewald, N., Stührenberg, M., Chamberlain, Jon, Jettka, D., Goecke, D. und Kruschwitz, Udo (2011) Markup Infrastructure for the Anaphoric Bank: Supporting Web Collaboration. In: Mehler, Alexander, (ed.) Modeling, Learning, and Processing of Text Technological Data Structures. Studies in Computational Intelligence (SCI), 370. Springer, Berlin, S. 175-195. ISBN 978-3-642-22612-0, 978-3-642-22613-7. Volltext nicht vorhanden.

Konferenz- oder Workshop-Beitrag

Madge, Chris, Brightmore, Jussi, Kicikoglu, Doruk, Althani, Fatima, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2022) LingoTowns: A Virtual World For Natural Language Annotation and Language Learning. In: CHI PLAY '22: Extended Abstracts of the 2022 Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, November 2 – 5, 2022, Bremen, Germany. Volltext nicht vorhanden.

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2020) Speaking Outside the Box: Exploring the Benefits of Unconstrained Input in Crowdsourcing and Citizen Science Platforms. In: Workshop @ LREC 2020, May, 2020, Marseille, France.

Madge, Christopher, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2019) Incremental Game Mechanics Applied to Text Annotation. In: CHI PLAY '19: Proceedings of the Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play, Oct 2019. Volltext nicht vorhanden.

Madge, Chris, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2019) Making Text Annotation Fun with a Clicker Game. In: FDG '19: The Fourteenth International Conference on the Foundations of Digital Games, August, 2019, San Luis Obispo, California, USA. Volltext nicht vorhanden.

Madge, Chris, Bartle, Richard, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2019) The Design Of A Clicker Game for Text Labelling. In: 2019 IEEE Conference on Games (CoG), 20-23 Aug. 2019, London, UK. Volltext nicht vorhanden.

Madge, Chris, Yu, Juntao, Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo , Paun, Silviu und Poesio, Massimo (2019) Crowdsourcing and Aggregating Nested Markable Annotations. In: 57th Annual Meeting of the Association for Computational Linguistics, July, 2019, Florence, Italy.

Poesio, Massimo, Chamberlain, Jon, Paun, Silviu, Yu, Juntao, Uma, Alexandra und Kruschwitz, Udo (2019) A Crowdsourced Corpus of Multiple Judgments and Disagreement on Anaphoric Interpretation. In: NAACL 2019 - Conference of the North American Chapter of the Association for Computational Linguistics, June, 2019, Minneapolis, Minnesota.

Chamberlain, Jon, Kruschwitz, Udo und Poesio, Massimo (2012) Motivations for Participation in Socially Networked Collective Intelligence Systems. In: Collective Intelligence conference, 2012.

Diese Liste wurde erzeugt am Sat May 4 09:50:33 2024 CEST.
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