Startseite UR

Publikationen von Emmerdinger, Kathrin J.

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: Artikel
Anzahl der Einträge: 6.

Artikel

Reichardt, Regina, Rottmann, Celina, Russo, Laura, Emmerdinger, Kathrin J. und Schirner, Sigrun (2023) Measuring Implicit STEM and Math Attitudes in Adolescents Online with the Brief Implicit Association Test. Education Sciences 13 (9), S. 899.

Uebler, Claudia , Emmerdinger, Kathrin J., Ziegler, Albert und Stoeger, Heidrun (2023) Dropping out of an online mentoring program for girls in STEM: A longitudinal study on the dynamically changing risk for premature match closure. Journal of Community Psychology.

Kuhbandner, Christof und Emmerdinger, Kathrin J. (2019) Do students really prefer repeated rereading over testing when studying textbooks? A reexamination. Memory 27 (7), S. 952-961. Volltext nicht vorhanden.

Emmerdinger, Kathrin J. und Kuhbandner, Christof (2019) Tests improve memory – no matter if you feel good or bad while taking them. Memory 27 (8), S. 1043-1053. Volltext nicht vorhanden.

Emmerdinger, Kathrin J. und Kuhbandner, Christof (2018) Testing Memories of Personally Experienced Events: The Testing Effect Seems Not to Persist in Autobiographical Memory. Frontiers in Psychology 9 (810), S. 1-10.

Emmerdinger, Kathrin J., Kuhbandner, Christof und Berchtold, Franziska (2018) Testing emotional memories: does negative emotional significance influence the benefit received from testing? Cognition and Emotion 32 (4), S. 852-859. Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Sat May 4 15:16:21 2024 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner