Startseite UR
![]() | Eine Stufe nach oben |
, Suggate, Sebastian Paul
und Stoeger, Heidrun
(2022)
Fine motor skills and finger gnosia contribute to preschool children's numerical competencies.
Acta Psychologica 226, S. 103576.
Volltext nicht vorhanden.
und Stoeger, Heidrun
(2020)
The Implicit Contribution of Fine Motor Skills to Mathematical Insight in Early Childhood.
Frontiers in Psychology 11.
Volltext nicht vorhanden.
, Suggate, Sebastian P., Schmirl, Judith und Stoeger, Heidrun
(2017)
Counting on fine motor skills: links between preschool finger dexterity and numerical skills.
Developmental Science 21 (4), e12623.
Volltext nicht vorhanden.
, Moeller, Korbinian, Class, Friderike, Huber, Stefan, Cress, Ulrike und Nuerk, Hans-Christoph
(2016)
Dancing with the SNARC: Measuring spatial-numerical associations on a digital dance mat.
Canadian Journal of Experimental Psychology/Revue canadienne de psychologie expérimentale 70 (4), S. 306-315.
Volltext nicht vorhanden.
(2016)
Place-value understanding in number line estimation predicts future arithmetic performance.
British Journal of Developmental Psychology 34 (4), S. 502-517.
Volltext nicht vorhanden.
, Huber, Stefan, Nuerk, Hans-Christoph und Moeller, Korbinian
(2016)
Training the equidistant principle of number line spacing.
Cognitive Processing 17 (3), S. 243-258.
Volltext nicht vorhanden.
Publikationsserver
Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394
Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904
Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707