Startseite UR

Publikationen von Suggate, Sebastian Paul

Eine Stufe nach oben
Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: 2022 | 2021 | 2019
Anzahl der Einträge: 6.

2022

Martzog, Philipp und Suggate, Sebastian Paul (2022) Screen media are associated with fine motor skill development in preschool children. Early Childhood Research Quarterly 60, S. 363-373.

Fischer, Ursula , Suggate, Sebastian Paul und Stoeger, Heidrun (2022) Fine motor skills and finger gnosia contribute to preschool children's numerical competencies. Acta Psychologica 226, S. 103576. Volltext nicht vorhanden.

2021

Suggate, Sebastian Paul und Martzog, Philipp (2021) Preschool screen-media usage predicts mental imagery two years later. Early Child Development and Care 2021, S. 1-14.

Suggate, Sebastian Paul und Martzog, Philipp (2021) Children's sensorimotor development in relation to screen-media usage: A two-year longitudinal study. Journal of Applied Developmental Psychology 74, S. 101279. Volltext nicht vorhanden.

Suggate, Sebastian Paul , Lenhart, Jan, Vaahtoranta, Enni und Lenhard, Wolfgang (2021) Interactive elaborative storytelling fosters vocabulary in pre-schoolers compared to repeated-reading and phonemic awareness interventions. Cognitive Development 57, S. 100996. Volltext nicht vorhanden.

2019

Martzog, Philipp und Suggate, Sebastian Paul (2019) Fine motor skills and mental imagery: Is it all in the mind? Journal of Experimental Child Psychology 186, S. 59-72. Volltext nicht vorhanden.

Diese Liste wurde erzeugt am Sat Apr 20 15:36:46 2024 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de
0941 943 -4239 oder -69394

Dissertationen: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Forschungsdaten: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Ansprechpartner