Go to content
UR Home

Bibliography of the Universität Regensburg

Export as
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Date | Creators | Item type | No Grouping
Jump to: 2024 | 2020 | 2013 | 2006
Number of items at this level: 5.

2024

Fuchs, Elisabeth (2024) Multiprofessionelle Kooperation als Qualitätsmerkmal von gebundenen Ganztagsklassen. PhD, Universität Regensburg.

Boehme, Richard, Coors, Stefan, Oster, Patrick, Munser-Kiefer, Meike and Hilbert, Sven (2024) Machine learning for spelling acquisition: How accurate is the prediction of specific spelling errors in German primary school students? Computers and Education: Artificial Intelligence 6, p. 100233.

2020

Lenhart, Jan, Suggate, Sebastian , Lenhard, Wolfgang and Vaahtoranta, Enni (2020) Shared-reading in small groups: Examining the effects of question demand level and placement. Cognitive Development 55, p. 100914. Fulltext not available.

2013

Heid, Helmut (2013) Logik, Struktur und Prozess der Qualitätsbeurteilung von Schule und Unterricht. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 16 (2), pp. 405-431. Fulltext not available.

2006

Hartinger, Andreas, Kleickmann, Thilo and Hawelka, Birgit (2006) Der Einfluss von Lehrervorstellungen zum Lernen und Lehren auf die Gestaltung des Unterrichts und auf motivationale Schülervariablen. Zeitschrift für Erziehungswissenschaft 9 (1), pp. 110-126. Fulltext not available.

This list was generated on Sat Jun 21 17:47:44 2025 CEST.
  1. Homepage UR

University Library

Publication Server

Contact:

Publishing: oa@ur.de
0941 943 -4239 or -69394

Dissertations: dissertationen@ur.de
0941 943 -3904

Research data: datahub@ur.de
0941 943 -5707

Contact persons