Anzahl der Einträge: 13.
2020
Münchow, Hannes,
Richter, Tobias ,
von der Mühlen, Sarah,
Schmid, Sebastian,
Bruns, Katherine E. und
Berthold, Kirsten
(2020)
Verstehen von Argumenten in wissenschaftlichen Texten.
Diagnostica 66 (2), S. 136-145.
Volltext nicht vorhanden.
2019
Grund, Axel,
Schäfer, Nina,
Sohlau, Sylvia,
Uhlich, Janne und
Schmid, Sebastian
(2019)
Mindfulness and situational interest.
Educational Psychology 39 (3), S. 353-369.
Volltext nicht vorhanden.
Münchow, Hannes,
Richter, Tobias,
von der Mühlen, Sarah und
Schmid, Sebastian
(2019)
The ability to evaluate arguments in scientific texts: Measurement, cognitive processes, nomological network, and relevance for academic success at the university.
British Journal of Educational Psychology 89 (3), S. 501-523.
Volltext nicht vorhanden.
2018
Hefter, Markus H.,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner,
Schmid, Sebastian,
Fries, Stefan und
Berthold, Kirsten
(2018)
Training Interventions to Foster Skill and Will of Argumentative Thinking.
The Journal of Experimental Education 86 (3), S. 325-343.
Volltext nicht vorhanden.
2017
Berding, Florian,
Basten, Melanie,
Brauer, Heike,
Stiller, Cornelia,
Schmid, Sebastian und
et, al.
(2017)
Empirische Arbeit: Entwicklung von Skalen zur Erhebung domänenspezifischer Vorstellungen über das Lernen in der Biologie.
Psychologie in Erziehung und Unterricht 64 (3), S. 223.
Volltext nicht vorhanden.
2016
Huber, Wolfgang,
Huber, Toni,
Baum, Stephan,
Franzen, Michael,
Schmidt, Christian,
Stadlbauer, Thomas,
Beitz, Analena,
Schmid, Roland M. und
Schmid, Sebastian
(2016)
Sodium Bicarbonate Prevents Contrast-Induced Nephropathy in Addition to Theophylline.
Medicine 95 (21), e3720.
Volltext nicht vorhanden.
2015
Hefter, Markus H.,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner ,
Schmid, Sebastian,
Fries, Stefan und
Berthold, Kirsten
(2015)
Effects of a training intervention to foster precursors of evaluativist epistemological understanding and intellectual values.
Learning and Instruction 39, S. 11-22.
Volltext nicht vorhanden.
2014
Hefter, Markus H.,
Berthold, Kirsten,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner,
Schmid, Sebastian und
Fries, Stefan
(2014)
Effects of a training intervention to foster argumentation skills while processing conflicting scientific positions.
Instructional Science 42 (6), S. 929-947.
Volltext nicht vorhanden.
2013
Diese Liste wurde erzeugt am Sat Dec 21 18:21:51 2024 CET.