Anzahl der Einträge in dieser Kategorie: 22.
B
Berding, Florian,
Basten, Melanie,
Brauer, Heike,
Stiller, Cornelia,
Schmid, Sebastian und
et, al.
(2017)
Empirische Arbeit: Entwicklung von Skalen zur Erhebung domänenspezifischer Vorstellungen über das Lernen in der Biologie.
Psychologie in Erziehung und Unterricht 64 (3), S. 223.
Volltext nicht vorhanden.
F
G
Grund, Axel,
Schäfer, Nina,
Sohlau, Sylvia,
Uhlich, Janne und
Schmid, Sebastian
(2019)
Mindfulness and situational interest.
Educational Psychology 39 (3), S. 353-369.
Volltext nicht vorhanden.
H
Hefter, Markus H.,
Berthold, Kirsten,
Renkl, Alexander,
Riess, Werner,
Schmid, Sebastian und
Fries, Stefan
(2014)
Effects of a training intervention to foster argumentation skills while processing conflicting scientific positions.
Instructional Science 42 (6), S. 929-947.
Volltext nicht vorhanden.
Heckner, Markus,
Neubauer, Tanja und
Wolff, Christian
(2008)
Tree, funny, to_read, google: What are Tags Supposed to Achieve? A Comparative Analysis of User Keywords for Different Digital Resource Types.
In:
Soboroff, Ian und
Agichtein, Eugene und
Kumar, Ravi, (eds.)
Proceedings of the 2008 ACM Workshop on Search in Social Media, SSM '08, Held in conjunction with ACM 17th Conference on Information and Knowledge Management (CIKM), Napa Valley/CA.
ACM, New York, S. 3-10.
ISBN 978-1-60558-258-0.
J
K
L
M
Münchow, Hannes,
Richter, Tobias ,
von der Mühlen, Sarah,
Schmid, Sebastian,
Bruns, Katherine E. und
Berthold, Kirsten
(2020)
Verstehen von Argumenten in wissenschaftlichen Texten.
Diagnostica 66 (2), S. 136-145.
Volltext nicht vorhanden.
Münchow, Hannes,
Richter, Tobias,
von der Mühlen, Sarah und
Schmid, Sebastian
(2019)
The ability to evaluate arguments in scientific texts: Measurement, cognitive processes, nomological network, and relevance for academic success at the university.
British Journal of Educational Psychology 89 (3), S. 501-523.
Volltext nicht vorhanden.
S
Stiller, Klaus D. und
Kreuzpointner, Ludwig
(2015)
9. Zimbardo und Co - Die Rolle von Lehrbüchern in der Psychologie.
In:
Kauder, Volker und
Vogel, Peter, (eds.)
Lehrbücher der Erziehungswissenschaft – ein Spiegel der Disziplin?
Verlag Julius Klinkhardt, Bad Heilbrunn, S. 111-122.
ISBN 978-3-7815-2038-7.
Zugang zum Volltext eingeschränkt.
V
Diese Liste wurde erzeugt am Fri Dec 20 17:39:06 2024 CET.