Anzahl der Einträge: 36.
2023
2022
2021
2020
2019
Mühling, A.,
Jungjohann, Jana und
Gebhardt, Markus
(2019)
Progress Monitoring in Primary Education using Levumi: A Case Study.
In:
Lane, H. und
Zvacek, S. und
Uhomoibhi, J., (eds.)
Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education : Heraklion, Crete, Greece, May 2-4, 2019. Vol. 1.
SCITEPRESS - Science and Technology Publications, S. 137-144.
ISBN 978-989-758-367-4.
2018
Jungjohann, Jana und
Gebhardt, Markus
(2018)
Lernverlaufsdiagnostik im inklusiven Anfangsunterricht Lesen. Verschränkung von Lernverlaufsdiagnostik, Förderplanung und Wochenplanarbeit.
In:
Hellmich, F. und
Görel, G. und
Löper, M. F., (eds.)
Inklusive Schul- und Unterrichtsentwicklung.
Kohlhammer, Stuttgart, S. 160-173.
ISBN 978-3-17-032719-1 (print), 978-3-17-032720-7 (online).
Volltext nicht vorhanden.
Jungjohann, Jana ,
DeVries, J.M.,
Gebhardt, Markus und
Mühling, A.
(2018)
Levumi: A Web-Based Curriculum-Based Measruement to Monitor Learning Progress in Inclusive Classrooms.
In:
Miesenberger, K. und
Kouroupetroglou, G. und
Penaz, P., (eds.)
Computers Helping People with Special Needs. ICCHP 2018.
Lecture Notes in Computer Science, 10896.
Springer, Cham, S. 369-378.
ISBN 978-3-319-94276-6 (print), 978-3-319-94277-3 (online).
Diese Liste wurde erzeugt am Fri Apr 26 13:14:35 2024 CEST.