Startseite UR

Browsen nach Institutionen der Universität

Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Autoren | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Anzahl der Einträge in dieser Kategorie: 7.

Anselmann, Veronika (2017) Informal Social Learning Activities at the Workplace: Interrelations of Learning Activities, Contexts, Triggers, Outcome and Domain Specifics. Dissertation, Universität Regensburg.

Sauer, Susanne (2016) Konstruktion und Überprüfung eines Messinstruments zur Erfassung pädagogischer Professionalität von Lehrenden. Dissertation, Universität Regensburg.

Widmann, Andreas, Messmann, Gerhard und Mulder, Regina H. (2016) The Impact of Team Learning Behaviors on Team Innovative Work Behavior. Human Resource Development Review 15, S. 429-458.

König, Christoph (2014) Selection and allocation functions of teacher education systems
- Development and test of a model based on Open Systems Theory.
Dissertation, Universität Regensburg.

König, Christoph und Mulder, Regina H. (2014) A change in perspective – Teacher education as an open system. Frontline Learning Research 2014 (6), S. 26-45.

Messmann, Gerhard (2012) Innovative work behaviour: Investigating the nature and facilitation of vocational teachers‘ contributions to innovation development. Dissertation, Universität Regensburg.

Bauer, Johannes (2008) Learning from errors at work. Studies on nurses' engagement in error-related learning activities. Dissertation, Universität Regensburg.

Diese Liste wurde erzeugt am Wed May 24 05:15:58 2017 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de

Dissertationen: dissertationen@ur.de

Forschungsdaten: daten@ur.de

Ansprechpartner