Startseite UR

Browsen nach Institutionen der Universität

Exportieren als
[feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Gruppieren nach: Datum | Autoren | Dokumentenart | Keine Gruppierung
Gehe zu: A | B | K | M | S | W
Anzahl der Einträge in dieser Kategorie: 7.

A

Anselmann, Veronika (2017) Informal Social Learning Activities at the Workplace: Interrelations of Learning Activities, Contexts, Triggers, Outcome and Domain Specifics. Dissertation, Universität Regensburg.

B

Bauer, Johannes (2008) Learning from errors at work. Studies on nurses' engagement in error-related learning activities. Dissertation, Universität Regensburg.

K

König, Christoph (2014) Selection and allocation functions of teacher education systems
- Development and test of a model based on Open Systems Theory.
Dissertation, Universität Regensburg.

König, Christoph und Mulder, Regina H. (2014) A change in perspective – Teacher education as an open system. Frontline Learning Research 2014 (6), S. 26-45.

M

Messmann, Gerhard (2012) Innovative work behaviour: Investigating the nature and facilitation of vocational teachers‘ contributions to innovation development. Dissertation, Universität Regensburg.

S

Sauer, Susanne (2016) Konstruktion und Überprüfung eines Messinstruments zur Erfassung pädagogischer Professionalität von Lehrenden. Dissertation, Universität Regensburg.

W

Widmann, Andreas, Messmann, Gerhard und Mulder, Regina H. (2016) The Impact of Team Learning Behaviors on Team Innovative Work Behavior. Human Resource Development Review 15, S. 429-458.

Diese Liste wurde erzeugt am Fri May 26 18:49:38 2017 CEST.
  1. Universität

Universitätsbibliothek

Publikationsserver

Kontakt:

Publizieren: oa@ur.de

Dissertationen: dissertationen@ur.de

Forschungsdaten: daten@ur.de

Ansprechpartner