Anzahl der Einträge: 64.
Artikel
Brasse, Julia,
Förster, Maximilian,
Hühn, Philipp,
Klier, Julia ,
Klier, Mathias und
Moestue, Lars
(2023)
Preparing for the future of work: a novel data-driven approach for the identification of future skills.
Journal of Business Economics.
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Hristova, Diana,
Schiller, Alexander Paul Rudolf und
Szubartowicz, Michael
(2018)
Requirements for Data Quality Metrics.
Journal of Data and Information Quality (JDIQ) 9 (2), ArtNo.12.
Buchkapitel
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias und
Zimmermann, Steffen
(2012)
9. Automated Planning of Process Models –Towards a Semantic-based Approach.
In:
Smolnik, Stefan und
Teuteberg, Frank und
Thomas, Oliver, (eds.)
Semantic technologies for business and information systems engineering: concepts and applications.
Business science reference, Hershey, Pa., S. 169-194.
ISBN 978-1-609-60126-3; 978-1-609-60128-7.
Heinrich, Bernd und
Klier, Mathias
(2012)
Datenqualitätsmetriken für ein ökonomisch orientiertes Qualitätsmanagement.
In:
Hildebrand, Knut und
Gebauer, Marcus und
Hinrichs, Holger und
Mielke, Michael, (eds.)
Daten- und Informationsqualität: auf dem Weg zur Information excellence. 2. Auflage, Online-Ressource: v.: digital.
Vieweg + Teubner, Wiesbaden, S. 49-66.
ISBN 978-3-8348-14531.
Konferenz- oder Workshop-Beitrag
Binder, Markus,
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Obermeier, Andreas und
Schiller, Alexander Paul Rudolf
(2019)
Explaining the stars: Aspect-based sentiment analysis of online customer reviews.
In: ECIS 2019, 8.-14. Jun 2019, Stockholm-Uppsala, Sweden.
(Eingereicht)
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Obermeier, Andreas und
Schiller, Alexander
(2018)
Event-Driven Duplicate Detection: A probability based Approach.
In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 23-28, 2018, Portsmouth, United Kingdom.
Baethge, Catherine,
Klier, Julia,
Klier, Mathias und
Lindner, Georg
(2017)
Customers’ Influence Makes or Breaks Your Brand’s Success Story – Quantifying Positive and Negative Social Influence in Online Customer Networks.
In: International Conference on Information Systems (ICIS), December 10-13, 2017, Seoul, South Korea.
Felgenhauer, Annette,
Klier, Julia,
Klier, Mathias und
Lindner, Georg
(2017)
The Impact of Social Engagement on Customer Profitability - Insights from a Direct Banking Institution’s Online Customer Network.
In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 5-10, 2017, Guimarães, Portugal.
Klier, Julia,
Klier, Mathias,
Thiel, Lea und
Probst, Florian
(2014)
Customer Lifetime Network Value.
In: Proceedings of the 35th International Conference on Information Systems (ICIS), 2014, Auckland, New Zealand, Dec 14 - 17, 2014, Auckland.
Volltext nicht vorhanden.
Richter, Alexander,
Heidemann, Julia,
Klier, Mathias und
Behrendt, Sebastian
(2013)
Success Measurement of Enterprise Social Networks.
In: 11. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik, 27.02. bis 01.03.2013, Leipzig, Deutschland.
Volltext nicht vorhanden.
Gneiser, Martin,
Heidemann, Julia,
Klier, Mathias,
Landherr, Andrea und
Probst, Florian
(2009)
Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An Indispensible Step for Economic Valuation.
In: 15th Americas Conference on Information Systems, August 6 - 9, 2009, San Francisco, California.
Heidemann, Julia,
Klier, Mathias,
Landherr, Andrea und
Zimmermann, Steffen
(2009)
Ökonomische Planung kundenorientierter IT-Investitionen - ein modellbasierter Ansatz und seine Anwendung bei einem Finanzdienstleister.
In: Business Services: Konzepte, Technologien, Anwendungen; 9. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik. Bd. 2, Books@ocg.at, Vol. 247, Österr. Computer-Ges., Wien 2009, 25. - 27. Februar 2009, Wien.
Buch
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