Anzahl der Einträge: 64.
Artikel
Brasse, Julia,
Förster, Maximilian,
Hühn, Philipp,
Klier, Julia ,
Klier, Mathias und
Moestue, Lars
(2023)
Preparing for the future of work: a novel data-driven approach for the identification of future skills.
Journal of Business Economics 94, S. 467-500.
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Hristova, Diana,
Schiller, Alexander Paul Rudolf und
Szubartowicz, Michael
(2018)
Requirements for Data Quality Metrics.
Journal of Data and Information Quality (JDIQ) 9 (2), ArtNo.12.
Buchkapitel
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias und
Zimmermann, Steffen
(2012)
9. Automated Planning of Process Models –Towards a Semantic-based Approach.
In:
Smolnik, Stefan und
Teuteberg, Frank und
Thomas, Oliver, (eds.)
Semantic technologies for business and information systems engineering: concepts and applications.
Business science reference, Hershey, Pa., S. 169-194.
ISBN 978-1-609-60126-3; 978-1-609-60128-7.
Heinrich, Bernd und
Klier, Mathias
(2012)
Datenqualitätsmetriken für ein ökonomisch orientiertes Qualitätsmanagement.
In:
Hildebrand, Knut und
Gebauer, Marcus und
Hinrichs, Holger und
Mielke, Michael, (eds.)
Daten- und Informationsqualität: auf dem Weg zur Information excellence. 2. Auflage, Online-Ressource: v.: digital.
Vieweg + Teubner, Wiesbaden, S. 49-66.
ISBN 978-3-8348-14531.
Konferenz- oder Workshop-Beitrag
Binder, Markus,
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Obermeier, Andreas und
Schiller, Alexander Paul Rudolf
(2019)
Explaining the stars: Aspect-based sentiment analysis of online customer reviews.
In: ECIS 2019, 8.-14. Jun 2019, Stockholm-Uppsala, Sweden.
(Eingereicht)
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Obermeier, Andreas und
Schiller, Alexander
(2018)
Event-Driven Duplicate Detection: A probability based Approach.
In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 23-28, 2018, Portsmouth, United Kingdom.
Baethge, Catherine,
Klier, Julia,
Klier, Mathias und
Lindner, Georg
(2017)
Customers’ Influence Makes or Breaks Your Brand’s Success Story – Quantifying Positive and Negative Social Influence in Online Customer Networks.
In: International Conference on Information Systems (ICIS), December 10-13, 2017, Seoul, South Korea.
Felgenhauer, Annette,
Klier, Julia,
Klier, Mathias und
Lindner, Georg
(2017)
The Impact of Social Engagement on Customer Profitability - Insights from a Direct Banking Institution’s Online Customer Network.
In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 5-10, 2017, Guimarães, Portugal.
Klier, Julia,
Klier, Mathias,
Thiel, Lea und
Probst, Florian
(2014)
Customer Lifetime Network Value.
In: Proceedings of the 35th International Conference on Information Systems (ICIS), 2014, Auckland, New Zealand, Dec 14 - 17, 2014, Auckland.
Volltext nicht vorhanden.
Richter, Alexander,
Heidemann, Julia,
Klier, Mathias und
Behrendt, Sebastian
(2013)
Success Measurement of Enterprise Social Networks.
In: 11. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik, 27.02. bis 01.03.2013, Leipzig, Deutschland.
Volltext nicht vorhanden.
Gneiser, Martin,
Heidemann, Julia,
Klier, Mathias,
Landherr, Andrea und
Probst, Florian
(2009)
Quantifying Users' Interconnectedness in Online Social Networks - An Indispensible Step for Economic Valuation.
In: 15th Americas Conference on Information Systems, August 6 - 9, 2009, San Francisco, California.
Heidemann, Julia,
Klier, Mathias,
Landherr, Andrea und
Zimmermann, Steffen
(2009)
Ökonomische Planung kundenorientierter IT-Investitionen - ein modellbasierter Ansatz und seine Anwendung bei einem Finanzdienstleister.
In: Business Services: Konzepte, Technologien, Anwendungen; 9. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik. Bd. 2, Books@ocg.at, Vol. 247, Österr. Computer-Ges., Wien 2009, 25. - 27. Februar 2009, Wien.
Buch
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