Anzahl der Einträge in dieser Kategorie: 121.
B
Binder, Markus,
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Obermeier, Andreas und
Schiller, Alexander Paul Rudolf
(2019)
Explaining the stars: Aspect-based sentiment analysis of online customer reviews.
In: ECIS 2019, 8.-14. Jun 2019, Stockholm-Uppsala, Sweden.
(Eingereicht)
Baethge, Catherine,
Klier, Julia,
Klier, Mathias und
Lindner, Georg
(2017)
Customers’ Influence Makes or Breaks Your Brand’s Success Story – Quantifying Positive and Negative Social Influence in Online Customer Networks.
In: International Conference on Information Systems (ICIS), December 10-13, 2017, Seoul, South Korea.
Buhl, Hans Ulrich,
Heinrich, Bernd,
Henneberger, Matthias und
Krammer, Alexander
(2008)
Service Science.
Wirtschaftsinformatik 50 (1), S. 60-65.
C
D
E
F
Felgenhauer, Annette,
Klier, Julia,
Klier, Mathias und
Lindner, Georg
(2017)
The Impact of Social Engagement on Customer Profitability - Insights from a Direct Banking Institution’s Online Customer Network.
In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 5-10, 2017, Guimarães, Portugal.
H
Heinrich, Bernd ,
Huber, Maximilian,
Krapf, Thomas und
Schiller, Alexander
(2023)
The Currency of Wiki Articles – A Language Model-based Approach.
In: International Conference on Information Systems, ICIS 2023, 10.12.-13.12.2023, Hyderabad, Indien.
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Obermeier, Andreas und
Schiller, Alexander
(2018)
Event-Driven Duplicate Detection: A probability based Approach.
In: European Conference on Information Systems (ECIS), June 23-28, 2018, Portsmouth, United Kingdom.
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias,
Hristova, Diana,
Schiller, Alexander Paul Rudolf und
Szubartowicz, Michael
(2018)
Requirements for Data Quality Metrics.
Journal of Data and Information Quality (JDIQ) 9 (2), ArtNo.12.
Heinrich, Bernd und
Lewerenz, Lars
(2015)
A Novel Concept for the Usage of Mobile Information Services.
In:
Linnhoff-Popien, C. und
Zaddach, M. und
Grahl, A., (eds.)
Marktplätze im Umbruch - Digitale Strategien für Services im Mobilen Internet.
Springer Heidelberg, S. 319-329.
ISBN 978-3-662-43782-7 (ebook), 978-3-662-43781-0 (print).
Volltext nicht vorhanden.
Heinrich, Bernd,
Klier, Mathias und
Zimmermann, Steffen
(2012)
9. Automated Planning of Process Models –Towards a Semantic-based Approach.
In:
Smolnik, Stefan und
Teuteberg, Frank und
Thomas, Oliver, (eds.)
Semantic technologies for business and information systems engineering: concepts and applications.
Business science reference, Hershey, Pa., S. 169-194.
ISBN 978-1-609-60126-3; 978-1-609-60128-7.
Heinrich, Bernd und
Klier, Mathias
(2012)
Datenqualitätsmetriken für ein ökonomisch orientiertes Qualitätsmanagement.
In:
Hildebrand, Knut und
Gebauer, Marcus und
Hinrichs, Holger und
Mielke, Michael, (eds.)
Daten- und Informationsqualität: auf dem Weg zur Information excellence. 2. Auflage, Online-Ressource: v.: digital.
Vieweg + Teubner, Wiesbaden, S. 49-66.
ISBN 978-3-8348-14531.
Heinrich, Bernd und
Zimmermann, S.
(2012)
Granularity Metrics for IT Services.
In: 33rd INTERNTIONAL CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS (ICIS), December 16-19, 2012, Orlando/Florida, USA.
K
Krapf, Thomas,
Hagn, Michael,
Miethaner, Paul,
Schiller, Alexander,
Luttner, Lucas und
Heinrich, Bernd
(2024)
Piecewise Linear Transformation − Propagating Aleatoric Uncertainty in Neural Networks.
In: 38th Annual AAAI Conference on Artificial Intelligence, 20.02.-27.02.2024, Vancouver, Kanada.
L
M
Müller, Marcel Philipp,
Stöckl, Sebastian,
Zimmermann, Steffen und
Heinrich, Bernd
(2016)
Decision Support for IT Investment Projects.
Business Information Systems Engeneering (BISE) / Wirtschaftsinformatik Vol. 58 (No. 6), S. 381-396.
P
Püschel, Tim,
Schryen, Guido,
Hristova, Diana und
Neumann, Dirk
(2012)
Cloud Service Revenue Management.
In: European Conference on Information Systems, 10.-13.06.2012, Barcelona.
S
W
Z
Zimmermann, Steffen und
Heinrich, Bernd
(2011)
Bewertung und Gestaltung von IT-Projektportfolios.
In:
Lang, Michael und
Amberg, Michael, (eds.)
Erfolgsfaktor IT-Management : so steigern Sie den Wertbeitrag Ihrer IT.
Symposion Publishing, Düsseldorf, S. 407-424.
ISBN 978-3-86329-423-6.
Diese Liste wurde erzeugt am Fri Dec 20 12:29:42 2024 CET.