Anzahl der Einträge in dieser Kategorie: 80.
Strotzer, Quirin D. ,
Kohl, Zacharias,
Anthofer, Judith M.,
Faltermeier, Rupert,
Schmidt, Nils O.,
Torka, Elisabeth,
Greenlee, Mark W. ,
Fellner, Claudia,
Schlaier, Juergen R. und
Beer, Anton L.
(2022)
Structural Connectivity Patterns of Side Effects Induced by Subthalamic Deep Brain Stimulation for Parkinson's Disease.
Brain Connectivity 12 (4), S. 374-384.
Volltext nicht vorhanden.
Colliot, Tiphaine,
Kiewra, Kenneth A.,
Luo, Linlin,
Flanigan, Abraham E.,
Lu, Junrong,
Kennedy, Carrie und
Black, Sheldon
(2022)
The effects of graphic organizer completeness and note-taking medium on computer-based learning.
Education and Information Technologies 27 (2), S. 2435-2456.
Volltext nicht vorhanden.
Hartung, Verena ,
Sarshar, Mustafa ,
Karle, Viktoria,
Shammas, Layal,
Rashid, Asarnusch ,
Roullier, Paul,
Eilers, Caroline,
Mäurer, Mathias,
Flachenecker, Peter,
Pfeifer, Klaus und
Tallner, Alexander
(2020)
Validity of Consumer Activity Monitors and an Algorithm Using Smartphone Data for Measuring Steps during Different Activity Types.
International Journal of Environmental Research and Public Health 17 (24), S. 9314.
Volltext nicht vorhanden.
Knott, Christina,
Schilcher, Anita und
Stöger, Heidrun
(2017)
Entwicklung und Evaluation von Material zur Sprachförderung.
In:
"Blick zurück nach vorn" : Perspektiven für sprachliche Bildung in Lehrerbildung und Forschung.
Mercator-Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache, Köln, S. 48-52.
Volltext nicht vorhanden.
Stoeger, Heidrun,
Olszewski-Kubilius, Paula,
Subotnik, Rena F.,
Assouline, Susan,
McCoach, D. Betsy und
Ziegler, Albert
(2017)
Theoretical approaches, societal issues, and practical implications for school-based and extracurricular talent development: Outcomes of the Inaugural European–North American Summit on Talent Development (Part II).
High Ability Studies 28 (1), S. 1-6.
Volltext nicht vorhanden.
Pronold-Günthner, Friederike,
Winkler-Theiß, Vera,
Wild, Johannes ,
Pissarek, Markus,
Sontag, Christine,
Schilcher, Anita,
Lichtinger, Ulrike und
Stöger, Heidrun
(2014)
Burg Adlerstein. Lehrerband zum Lesetraining.
Westermann, Braunschweig.
ISBN 978-3-14-162156-3.
Volltext nicht vorhanden.
Diese Liste wurde erzeugt am Thu Nov 21 10:23:28 2024 CET.